Samstag, 29. März 2008

Sobeeeee Sobeeeeeeee Sobeeeeeeeeeee hemde 2 tane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sevgili arkadasim Senemcim http://kizilciksurubu.blogspot.com/ beni sobelemis. Bende seve seve kabul ettim. Biraz gecikti sobem canim kusura bakma. Gelelim cevaplara............
  1. Masamin üzerinde neler var ? Benimki laptop, masada degil genelde aksamlari ayaklarimi uzatip alirim laptopumu elime gezerim sizlerin güzel sayfalarini. Esimle ayirdik PC`lerimizi baktik artik sigmiyoruz onun masasina (ne ararsan vardir orda) kaldim iste ben masasis.
  2. Yapmak isteyipte yapamadiklarim ? Zaman Zaman Zaman diyorum, zamanim olursa bircok seyi yapa bilcem.
  3. Hayattan keyif aldigim seyler ? Ailecek yaz aksamlari mangal keyfi ve semaverin tadini cikarmak. Türkiyeme mümkün oldugu kadar sik sik gitmek. Arkadaslarimizi ziyaret etmek (su aralar pek mümkün olmuyor ama). Esimle aksamlari (cocuklar yattiktan sonra) bas basa cay icmek ve sohbet etmek. Mutfakta zaman gecirmeye bayilirim (yeterki keyfim yerinde olsun). Yogun bir gün gecirdiysem sakin ve sesiz ortamda kendimce dinlenmek (cocuk sesi ve TV sesi olmiyacak sadece kus sesi, agaclarin hisirtisi yani dogadan gelen sesler). Internette arkadaslarimi ziyaret etmek onlarla GAYFEMIZDE sohbet etmek ve en güzelleride bana gelen yorumlari büyük keyifle okumak ve yorumlamak. Vallahi liste uzayip gidecek ben burda sonlandirayim artik.

Bende bu oyuna sevgili Fatosumu http://fatosunmutfagindan.blogspot.com/ davet ediyorum. Kabul ederse sevinirim.

Evet gelelim ikinci sobemize sevgili Aysegülcüm http://aysegulmutfakta.blogspot.com/ beni sobelemis. Oyunumuza göre alfabemizdeki harflerin bize neler cagristirdigini yazacagiz. Aklima ilk gelenleri yazdim hemen. Insallah becerebilmisimdir........... Kendisine burdan da cok tesekür ediyorum...................

A=Allah (hic bir zaman aklimizdan eksik olmamazi lazim), Amasya (Esim orali), Antakya (ben orali)

B=Baba, Babam (topragi bol olsun)

C=Cim Bom

D=Dilaram (biricik kizim)

E=Emirhanim (biricik oglusum) ve ben Emineeeeeeeeeeee

F=Fare (ay cok korkarim)

G=Gelin olmak (ilginc bir hayata ilk adimim)

H=Hayat (anlatmasi cok güc)

I=Inat (bende bol)

J=Japonya (cok merak ediyorum)

K=Kardeslerim, Kuran

L=Lahmacun (cok severim)

M=Metinim (askim + hayatim)

N=Nese (hic bir zaman eksik olmamasi lazim)

O=Okyanuz (ucu bucagi görünmeyen)

P=Pasta (cok severim)

Q=Quelle Pasta (Baris Manco`nun bir sarkisi)

R=Ramazan

S=Su, Sabir (herkeste bol bol olmasi gerekir bence)

T=Tatil + Türkiye

U=Uyku Uyku Uyku Uyku....

V=Vatan Vatanimmmmmmmmmmm

W=Women

X=aklima gelmedi o an birsey

Y=Yorum (bana birakilan sevgi dolu yorumlariniz !!!!!!!)

Z=Zaman Zaman Zaman

Evet bitti, inanin insani bayagi düsündürüyor. Umarim becerbilmisimdir ve simdi sira bende......... bende sevgili YARENIMI http://www.yarenle.blogspot.com/ ve AYSEMI http://ikizlerinannesi-ikizlerinannesi.blogspot.com/ sobeliyorum. KOLAY GELSIN KIZLAR.................

Kommentare:

Baharcicegi hat gesagt…

Iki sobe birden,cevaplarin sicacik icten olmus,kalbinin güzelligi cevaplarina yansimis.
güzel bir pazar günü dilerim

ikizlerinannesi hat gesagt…

SELAM KRALICEM
demek vezirin olarak benide sobeledin tesekkürler bir tanem en kisa zamanda basimi vurdurmadan cevaplarim canisi öptüm iyi pazarlar

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

KALBIN KAR GIBI BEYAZ, GONLUN YILDIZLAR GIBI PARLAK, DUYGULARIN GUNES GIBI SICAK, RUYALARIN AY ISIGI GIBI OLSUN. IYI PAZARLAR

Yaren hat gesagt…

Emosumm canim benim ,sobene benide sectigin icin cok tesekürler.En yakin zamanda cevaplicam insal.
Emosum sana güzel bir pazar günü diliyorum.Bugün hava cok güzel,belki sizin oralardada güzeldir.Sevgiyle kal canim,öpcükler:)

EZGi :)) hat gesagt…

canım ceapların çokhoş olmuş gerçektende sevgiler

HULYA hat gesagt…

Sevgili Emine'ciğim,
sobelerinin cevapları çok güzel olmuş.gönlüne sağlık.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Emoşummmm
canımmmmm
yüreğine sağlıkkk
öpüyorummm

Ayse Pamuk hat gesagt…

cevapların çok samimi olmuşşşş kucakladım seniii

ikizlerinannesi hat gesagt…

kralicem hayirli sabahlar
bana ugra sekerim soben cevaplandi

peynir hösmelimi hat gesagt…

canim sobe cevaplarin harika benimde cevaplamam lazim.
Agzina diline saglik canim,sevgiler.

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar Eminecigim,
cok güzelve sicacik cevaplar olmus, ellerine saglik. Ben yilbasindan beridir, kafam ve sagligim el vermediginden sobbelerimi hic cevaplamadim, artik da kim ne zaman ne ile beni sobbeledi bilmiyorumda. Zaten bu aralarda daha ugrasamiyorum, sizlerinkini okumakla yetinecegim, sevgiler...

Mihriban hat gesagt…

sobe cevapların çok güzel canım yüreğine sağlık ya o çarşaf böreğine ne demeli bilmiyorum. Süper görünüyor ellerine sağlık canım. Sevgile selamlar...

Mihriban hat gesagt…

Emine'cim nam-ı diğer emoşşşşşş Sobede cimbom konusunda hemfikirmişiz yeni farkettim canım.Değiştirebilirim istersen.

defneylebirlikte hat gesagt…

negüzel cevaplar.seni biraz daha tanımış oldum canım..iyi geceler..

Anonym hat gesagt…

slmm canım ni hayet geldim artık canım soben çok güzel olmuş sevgiyle öpüyorumm




rümeysa

rumeysaninruyasi hat gesagt…

ayy ismimi yazmamışım kız

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim sobemi cevaplandirmissin, daha yeni gördüm.Icten ve güzel cevaplarin icin cok tesekkür ediyorum.

seolara hat gesagt…

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com