Mittwoch, 9. April 2008

Pratik Nuggets veya baska degimle Citir Tavuk

Herkese merhabalar !!! Umarim herkesin keyfi sagligi yerindedir. Yine yogun gecen bir hafta dayim ve kimseciklere bile ugruyamiyorum dogru dürüst. Ne olur kusura bakmayin beni affedin en kisa zamanda telafi edecegim. Evet gelelim bu enfes leziz nuggetlere. Galiba kimsenin hayir diyemiyecegi bir lezzet, özelikle cocuklarin beyeneceginden eminim. Gelelim tarifimize.............


Malzemeler:
  • 1 kg Tavuk gögsü eti
  • 2 yemek kasigi tavuk baharati
  • 2 kahve fincani un
  • 2 kahve fincani misir unu
  • 1 kahce fincani nisasta
  • 2 yumurta
  • 1 paket cips (acili+baharatli) veya 1 büyük yemek tabagi Cornflakes (Misir gevregi)
  • 1 tane büyük temiz poset

Yapilisi:

Tavuk etini ister kusbasi gibi azicik büyükce dograyin ister 5 er santim incelikte uzun parcalar halinde kesin. Daha sonra Unu, misir ununu ve nisastayi bir kapta karistirin. Diger bir kapta da yumurtayi cirpin. Cips veya Cornflakes leri mutfak robotundan gecirin. Evet tüm asamalar hazir simdi temiz posetimize etlerimizi alalim, ilk önce baharatimizi ilave edelim ve posetimizin agzini kapatip bir güzel sag sol ederek baharat ve etlerin birbirine karismasini sagliyalim. Daha sonra unlu karisimimisida posetimize ekliyoruz ve ayni islemi uyguluyoruz. Cirpilmis yumurtamisida posetimize aktariyoruz ve her yerine gelecek sekilde harmaliyoruz tekrar. En son cipsimizi veya cornflakes lerimizi ilave edip posetimizin agzini kapatip iyice yine sag sol edip karistiriyoruz. Böylece tüm islemleri kolaylikla haletmis bulunuyoruz. Ister simdi Fritözde ister kizgin yagda altin rengini alana kadar kizartin. Yaninda ister patates kizartmasiyla ister patates püresiyle servis edebilirsinis tabiki sos da eksik olmiycak. AFIYET BAL SEKER OLSUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentare:

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

off off yani yemede yanında yat hiç hayır denirmi bu harika lezzete ellerine sağlık canım çok öpüyorum sevgiler

www.benimyemeklerim.com hat gesagt…

günaydın canım kim böyle güzel tavuklara hayır diyebilir kiellerine sağlık canım.çok güzel olmuş.görüşmek dileğiyle

ab-ı hayat hat gesagt…

Nefis görünüyor,ellerine sağlık.Ben de seviyorum tavuğun bu çıtır hallerini:)))


sevgiler...

antepası hat gesagt…

Ayyyyyyyyy ne güzel olmuş.Nede basitmiş yapması.En kolay şekilde anlamışsın.Hemen denemek lazım.Eline sağlık.

rümeysaninrüyasi hat gesagt…

ooo günaydınnnnnnnnnnn
ellerine sağlık canımmmmm
nefisss gözüküyor sevgiler

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam emoşummmm..harika bir tavuk tarifi ..buna çocuklarım bayılacak eminim...eline saglık canım.sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

süper bir lezzet olmuş.eline sağlık canım.çıtır çıtır..

LAVANTİN hat gesagt…

Ben bunu biliyorum nefis oluyor. Ellerine sağlık canım.
Selamlar...

HUYSUZBALIK hat gesagt…

Süper görünüyorlar. Hem de pratik. Sevgiler...

Feyza Fidan hat gesagt…

Ayy Eminem bayılırım ben bu nuggetslara..KFC den yerim genelde, hiç kendim yapmadım şimdiye kadar.Ellerine sağlık, ilk fırsatta tarifini yapıp yiyeceğim :)))
Öpüyorum kocaman seni...

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

canikommmmmmmm ellerine sağlık pek güzel olmuş resme ilk bakınca karnabahar sandım meğer tavıkmış:))))öpüyorum canişkom...sevgilerimle

fatosun mutfagından... hat gesagt…

ablacım ellerine sağlık harika görünüyorlar..nefis nefis...

peynir hösmelimi hat gesagt…

Himmm mis gibi ayni hazirlar gibi görünüyor.Benim oglum bayiliyor nuggetse.Bende evde yaparim artik.
Eline saglik canim.
Sevgiler.

anneminkiziyim hat gesagt…

canim merhaba yazim geldimi az evel sana uzunn bir yorum yazdim ama hata gösterdi insallah gelmistir, sevgiler, paylasimlarin tek kelime nefis ve harika, ciftlik geziside cok hos eski günleri hatirladim, sevgiler...

Yemegimle hat gesagt…

hiimmm.. nefis tavugu böyle denememistim hic harika görünüyor ellerine saglik canim sevgiler...

serap uzun hat gesagt…

Selam,arkadasim ben sayfami hirsizlara kaptirdim ve yeni sayfamdan sesleniyorum.Linklerinde degisiklik yapip bu adresi kayit edersen sevinirim.Umarim benim basima gelen baskalarin basina gelmez diyorum,sevgilerimle.


http://karakazan.blogspot.com

Ayse Pamuk hat gesagt…

Hayatım nefis görünüyor bende istiyorummmmmmm ellerine sağlık

Güldenceninmutfagi hat gesagt…

BU TARIFI TUTTUM ISTE CANIM,HARIKA OLMUS,ELINE SAGLIK.
BIZDE TAVUK YOK SATAR TABIRICAIZSSE:)))

HAYIRLI CUMALAR DILERIM.

ayşegülmutfakta hat gesagt…

anaaaa çıtır tavuk bayılırım eline sağlık canım hepsini birden karıştırmışsın pratik olmuş içi rahat pişiyor dimi öyle ?

ebrulitatlar hat gesagt…

Emine'cim tavuklar nefis görünüyor. Çocuklar bayılıyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

SOFRAM hat gesagt…

Canım çıtır çıtır pek güzel olmuş tavuklar, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle...

ikizlerinannesi hat gesagt…

günaydinlar kralicem
sen niye yoruyun kendini söyle bas vezirin yapsin herseyi kiyamam sana
ben bugün cok duygusalim anamlar gitti emosum moralöim bozuk
canim bir sey istemiyor
ama senin su citirlari yemeye geldim hemde ham yaparim ben onlari:))
ellerine saglik bir tanem öptüm
hayirli cumalar

EVINIZDEN BEREKET,dilinizden dua,kalbinizden RAHMAN ve RESUL ASKI eksik olmasin cumaniz mübarek olsun

fatosun mutfagından... hat gesagt…

sevgiler hayırlı cumalar canımmm

Selcen hat gesagt…

Çok nefis görünüyor Emine'ciğim ellerine sağlık çok da değişik bir tarif.
Eşim kızartma yemiyor bunu fırında yapsam nasıl olur???

Sevgiler...

Yaren hat gesagt…

Emosum ne güzel omus bu tavuklar,ben bu citir tavuklari citir citir yerim ayol:))Nefis olmus,ellerine saglik canim benim,sizlere afiyetler olsun.Sevgilerimi biraktim canikom.

Melek* hat gesagt…

çıtır tavuk ismi bile bir hoş geliyor kulağa ellerine sağlık

Anonym hat gesagt…

valla en sevdığım seyler bırdır bu çıtır tavuk.. çıtır çıtır yemesınde çok zevklı oluyor canım :) ellerıne kollarına sağlık emınecım tam 12 den vurdun benı :)

hayılrı cumalar guzel bır hafta sonu dılıyorum canım


emelinmutfagi.blogcu.com

yemek güncesi hat gesagt…

selamlarr mmm nefis görünüyor çıtır tavuklarr ellerine sağlıkk hayırlı cumalar güzel hafta sonlarıı

Zehra hat gesagt…

slm canim ellerine saglik kip nugget nefis gorunuyor of canim cekti bak simdi....sevgiler kocaman öpüyorum.....

Hasret hat gesagt…

missss gibi olmus bunlar hayatim ... ellerine saglik..

kocaman sicacik sevgilerimle. ..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

EMİNECİĞİM KEKLERIMI BEĞENMENE SEVINDIM SAĞOL CANIM...

BENDE ÇITIR TAVUKLARI ÇOK BEĞENDIM....

ELLERINE SAĞLIK SEVGIYLE...

sevimin sayfasi hat gesagt…

emosum, nuggetsler coook lezzetli olmus, ailecek cok sevdigimiz yemekler arasinda geliyor
ellerine saglik canim benim

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Emoşşşş
şekerimmm
harika bir tavuk bu yerim ben onu çıtır çıtırr.ellerine sağlık

mutlu haftasonları
sevgiyle kal

ozlemle hat gesagt…

Eminecim ciftlige bayildim.Bizim buralarda pek yok ciftlik yada ben bilmiyorum.Ama arastirma yapicam cok hosuma gitti izlenimlerin:)Cocuklar icinde cok eylenceli olmustur.
tavuklarda nefis görünüyor ellerine saglik

ngr - (Nigâr) hat gesagt…

DUYURU
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
14.04.2008--27.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (21) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://ngr.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 21" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.
TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.(CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.)
BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

(Ayrıca sizlerden bir isteğim olacak.Uzun zamandır çok aramama rağmen istediğim gibi bir iş bulamadım.
Evlenmeden önce, tekstil sektöründe müşteri temsilcisi olarak kariyerime devam etmekteydim)
Evde kös kös oturmaktan çok sıkıldım. :(
Çocukluğumdan beri istediğim tek şey ‘’bir butik pastanemin olması’’. Birkaç girişimde bulunsamda, hep kısmetsizlikle kaçırdım. Dualarınızın kabul olacağına inandığımdan, benide dualarınızdan eksik etmezseniz çok mutlu olurum.Hepiniz hakkınızı helal edin.)

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Nigâr
Site adı: http://ngr.blogcu.com
Tarifim: Kral Tacı
Link: http://ngr.blogcu.com/12912091/

SELAM VE SEVGİLERİMLE…
NİGÂR

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım bu yemek sevilmezmi başta çocuklar hepimiz bu çeşit yemeklere bayılıyoruz çok değişik ve çok lezzetli olduğundan eminim canım ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler

Acemi Şef hat gesagt…

Eminecim vallahi nefis görünüyorlar, bir daha aç aç blog gezmesi yapmayacağım :(

HULYA hat gesagt…

Ay çok severiz biz ailece.Çok da nefis olmuş.ellerine sağlık Eminecim.Sevgiler(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

pastacirapunsel hat gesagt…

Emine'ciğimm,

Ben de olsam çocukların yerinde asla hayır demezdim böyle bir lezzete:)))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler...

seolara hat gesagt…

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com