Dienstag, 4. November 2008

Döndüm....Döndüm...Döndüm....

Evet canlarimmmmmmmm...... döndüm döndüm........ inanin istemiyerek cok uzun bi ara oldu. Beni merak edenlere arayanlara coooooook ama coooook tesekkür ederim. Tatli telaslarimiz ve ne yaziki beklenmedik seylerde oldu. Ilk önce biricik kizkardesim dünya evine ilk adimini atti. Böylece tatli bir yorgunlugu arkamizda birakmis olduk.
Tabi bu arada Türkiyeden de misafirlerimiz vardi, bizleri kirmadilar bu mutlu günümüzde, bu gurbet ellerde yalniz birakmadilar. Eh biraz olsun yorgunluk telas derken onlarida yolcu ettik. Tabi hersey iyi hos derken birde bizim evin yaramas yumurcagi kaza gecirdi. Hastane derken birde beklenmedik ameliyat cikti. Bizim yaramas Luna Park ta carpisan arabada adi üstünde yani "carpisan araba" bir baskasiyla carpisti ve o esnada cenesini vurdugu gibi agzindan akan kanlari gördüm. Hemen ilk müdahale yapildi ve hastaneye kaldirdik. Malesef dili yarilmis/yirtilmis oda o kadar derinki sinirlere kadar di. Hemen ameliyat dediler ve oldu bitiye geldi. Rabbimin verdigi gücle bunuda böylece atlattik. Yüce rabbim acilarini göstermesin.
Evet simdi evimizdeyis hersey yolunda, yaramasimisin masallahi var eski temposu aynen devam ediyor. Umarim benimde tempom yerine gelir............. inanin buralari coooooooook özlemisim sizleri cooooooooooooook özlemisim............. En kisa zamanda güzel tariflerle görüsmek umuduyla sevgilerimleeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................. kocaman öpüyorummm......... Emos



Güzeler güzeli kizkardesim ve benim dünyalar
tatlisi bücürlerimmm.................


Yaramasin ameliyatan önceki hali....................


bu da ameliyatin ertesi günü ...... allahim gülü-
cüklerini hic bir zaman eksik eylemesin........

18 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

SELAM CANIM.SEN HOŞGELDİNNNNN.ÇOK ÖZLEDİK NERELERDESİN YA..KIZKARDEŞİNE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM:))YARAMAZ OGLUNADA ÇOK GEÇMİŞLER OLSUN:(( ...ALLAH HAYIRLI ŞİFALAR VERSİN.UMARIM EN KISA ZAMANDA YENİ TARİFLERİNLE GÖRÜRÜZ SENİ....SEVGİLER.
http.//hunerlieller.net

HÜLYA hat gesagt…

canım çok çok geçmişler olsun. Allahım göürnmez kazalardan korusun cümlemizi..

Ayrıca kardeşine ömür boyu mutluluklar diliyorum herşey gönlünce olur inşallah..

canım senide tekrar buralarda görmek istiyorum umarım bu son ayrılık olur.. sevgiler canım

sarımutfak-hande hat gesagt…

hoşgeldin cnm
bayağı yoğun günler geçirmişsin ufaklığa üzüldüm geçmişolsun.kardeşinede mutluluklar dilerim
öptüm

AKDENİZ AKŞAMLARI hat gesagt…

cANIM HOŞGELDIN NELER NELEROLMUŞ ONCELIKLE GECMIŞ OLSUN.ALLAH GULUCUKLERINI HIC EKSIK ETMESIN.KARDESINEDE MUTLULUKLAR DILERIM.SEVGILER...

Anonym hat gesagt…

Hoşgeldin.Allah acılarını göstermesin bizlere tekrar tekrar geçmiş olsun kardeşinide kutlar inşallah nice uzun sağlıklı huzuzrlu günler geçirmelerini temenni ederim...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

hoşgeldinn canım özlettin kendini..
öncelikle çok geçmiş olsun ufaklığa..Kardeşinede ömür boyu mutluluklar dilerim..
Artık ara vermezsin umarım canımcım:) görüşmek üzere öpüyorum..

DİDEM ÖZCAN hat gesagt…

Kardeşine ömür boyu mutluluklar, bir yastıkta kocasınlar:))

Minik yaramaza da geçmişler olsun, çok şükür ki bu kadarla atlatmış..

Sımsıcak sevgiler.....

SOFRAM hat gesagt…

Canım hoşgeldin,oğluşuna büyük geçmiş olsun,allah bir daha göstermesin.
Kardeşine de ömür boyu mutluluklar dilerim.
Artık güzel paylaşımlarını bekliyoruz, sevgilerimle, öptüm canım...

Unknown hat gesagt…

Çok geçmiş olsun. kardeşinede mutluluklar diliyorum.
sevgiler

Baharcicegi hat gesagt…

canim hosgeldin özlettin kendini
oglusuna cok gecmis olsun cocuklara nerde ne baslarina gelecegini bilmiyoruz eglensin diye götürmüssün solugu hastanede almissin.
Kizkardesine mutluluklar dilerim.
sevgiler

Anonym hat gesagt…

ah canıım gelmiş geçmiş olsun ah o bücürler yokmu annelerin ömürlerinden ömür götürüyorlar büyüklerimiz boşuna dememiş ''çocuklarımızı,kendimizi koruyamayız önce ALLAH sonrada sadakalarımız korur'' diye inş. bolca verenlerden olalım böyle kazaları hiçbirimiz görmeyelim inş. kızkardeşini görünce çok duygulandım allah mutlu bahtiyar etsin sonsuza dek inş. hoşgeldin ve hiç gitmemen dileğiyle hadi sıva kolları bidaha affetmeyiz :)))

sevimin sayfasi hat gesagt…

caniiiim hosgeldin yaaa, bi daha böyle uzuuuun ara verme olurmu, cok özledim yaaaa
ogluna cok gecmis olsun diyiyorum, benim oglumda bir kez dilini yarmisti onu da ameliyat edip dikmislerdi...
kizkardesinede ömür boyu mutluluk dilerim,
kocaman öpüyorum...

sibellebutikpasta hat gesagt…

Canım çok çok geçmiş olsun, Allah bi daha yaşatmasın
Kardeşine de ömür boyu mutluluklar dilerim
Sevgiler...

yildiz hat gesagt…

Emos´cugum,hosgeldin.Büyük gecmisler olsun,verilmis sadakaniz varmis.
Kizkardesine de bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.
Sevgiyle ve dostca kal...

Damak Tadı hat gesagt…

Geçmişler olsun Emine..Oğlunun iyi oluşuna sevindim canım..Kız kardeşinede mutluluklar diliyorum..


Sevgilerle..

defne yaprağı hat gesagt…

Hoş geldin Emine'ciğim.Güzel yorumunla beni çok çok mutlu ettin.Büyük geçmişler olsun.Allahım bir daha yaşatmasın .Kızkardeşine de ömür boyu mutluluklar dilerim.Sağlıcakla kal canım.Güzel tariflerde buluşmak üzere...öptüm

keskinli hat gesagt…

aman aman nerden baslayim kralicem ya sastim kaldim önce cok cokkkk
gecmis olsun sen bücüre vallahi bende cok korkuyorum cocuklar binince ama laf anlatamiyoruz iste
kiz kardeinede ömür boyu mutluluklar dilerim kralicem prenses masallah pek bir güzel olmus allah nazarlardan saklasin
ama küstüm sana beni niye cagirmadan dügüne he he söyle bakem vezirsiz dügün olurmu hic :)) GÖRÜSÜRÜZ KRALICEMMMMMMMMMMMM ÖPTÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENI SEVEN VEZIRIN

Unknown hat gesagt…

GEÇMİŞ OLSUN HEMŞERİM ALLAH BİRDAHA GÖSTERMESİN